< powrót do oferty
Kierunek studiów: Nauczanie
przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodach - Technik realizacji
nagrań oraz technik realizacji nagłośnień.
Rodzaj studiów: studia
podyplomowe
Charakter studiów: studia kwalifikacyjne
Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodach - Technik realizacji nagrań i technik realizacji nagłośnień składa się z 2 kierunków realizowanych równolegle tj. Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodzie - technik realizacji nagrań i Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodzie - technik realizacji nagłośnień. Po ukończeniu ww. studiów podyplomowych absolwent otrzymuje dwa świadectwa, tj. odrębny dokument do każdego z nauczanych przedmiotów zawodowych (zgodnie z wytycznymi MNiSW).
Z wykorzystaniem metod kształcenia: online (e-learning)
Podstawa
prawna kształcenia: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1
sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od
nauczycieli (Dz. U. z 2017 r. poz. 1575 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra
Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu
kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz. U. z 2019
r. poz. 1450).
Cel:
Celem studiów podyplomowych jest
przygotowanie nauczycieli do nauczania przedmiotów w zawodzie:
- technik realizacji nagrań (352123);
- technik
realizacji nagłośnień (352124).
Program studiów
skoncentrowany jest na wyposażeniu nauczycieli w:
- wiedzę
merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści
kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie
danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i podstawie programowej kształcenia w
zawodzie,
- wiedzę dotyczącą
przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego
przedmiotu na danym etapie edukacyjnym,
- wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane
praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą
dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu
dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością
pedagogiczną w działaniu praktycznym
Treści kształcenia:
Program studiów
został opracowany w oparciu o aktualne podstawy programowe i obejmuje treści
kształcenia wymienione w kwalifikacjach:
AUD.06 - Obsługa sceny;
AUD.07 - Realizacja nagłośnień;
AUD.08 - Montaż dźwięku;
AUD.09 - Realizacja nagrań dźwiękowych.
Czas trwania: 452 godziny (w tym 90 godzin praktyk) - 3 semestry
Uzyskane
kwalifikacje:
Studia mają
charakter kwalifikacyjny, umożliwiają nauczycielom zdobycie uprawnień do
nauczania przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodach - technik realizacji nagrań oraz technik realizacji nagłośnień.
Adresaci:
Studia skierowane
są do osób poszukujących wszechstronnego przygotowania w zakresie nauczania
przedmiotów w szkole związanych z zawodem technik realizacji nagrań oraz
technik realizacji nagłośnień; nauczycieli, którzy zamierzają zdobyć wiedzę
merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania
przedmiotów zawodowych. Studia przeznaczone są dla nauczycieli, którzy
chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić
swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu
nauczycieli.
Wymagania:
Studia skierowane są do osób posiadających przygotowanie pedagogiczne.
W przypadku braku posiadania przygotowania pedagogicznego, Uczelnia WSKZ umożliwia słuchaczom zapisanie się na dwa kierunki jednocześnie. Zapisując się równolegle na dwa kierunki, słuchacz otrzymuje rabat w wysokości 25% na kierunek z zakresu przygotowania pedagogicznego.
Celem uzyskania rabatu prosimy o napisanie wiadomości mailowej przed dokonaniem płatności za kierunek z zakresu przygotowania pedagogicznego na adres: kontakt@studia-pedagogiczne.pl
Kupując ten kierunek możesz skorzystać z promocji - 50% na kolejne studia
podyplomowe z tej samej kategorii. Zdobądź więcej kwalifikacji i zwiększ
swoje szanse na rynku pracy. Nie czekaj - promocja ograniczona czasowo.
|
×
1 / 2
2 / 2
❮
❯